Zadania:
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,
sporządzanie wszelkich umów o pracę,
sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa,
ustalenia uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop),
prowadzenie ewidencji czasu pracy,
prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej (zgłoszenie i wyrejestrowanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin),
prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności,
sporządzanie list płac, naliczenie wynagrodzeń pracowników, zleceniobiorców z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń,
sporządzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami odpowiednich deklaracji podatkowych oraz przesyłanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego,
sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczenia składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników i zleceniobiorców,
Oczekiwania wobec kandydata:
Wykształcenie wyższe oraz posiadanie co najmniej 2- letniej praktyki w prowadzeniu administracji kadrowo- płacowej,
biegła znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i administracji kadrowej oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,
biegła obsługa komputera,
znajomość programów kadry i płace oraz Płatnik,
samodzielne i szybkie podejmowanie decyzji,
umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy,
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
przyjazną atmosferę,
możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach.
- premie uznaniowe.
Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na eprzybyla@sigen.pl