Dla naszego klienta specjalizującego się w transporcie i logistyce poszukujemy Specjalisty ds. obsługi klienta ze znajomością j. angielskiego na poziomie min. B2.
Całkiem nowy projekt związany z eksportem morskim z UE do Chin.
Zadania:
Na tym stanowisku na kandydata czeka dużo pracy manualnej na różnych systemach (system klientów, system wewnętrzny, SAP-faktury). Nie jest wymagana znajomość żadnych z nich, ale chęć i otwartość na naukę.
Codzienny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami biznesowymi (50×50)
Oczekiwania wobec kandydata:
- znajomość j. angielskiego min. na poziomie B2 (swobodny w użyciu, język korporacyjny, systemy anglojęzyczne)
- minimum roczne doświadczenie w CS (firmy logistyczne lub chociaż dział powiązany z logistyką, idealnie doświadczenie w transporcie morskim)
- samodzielność (onboarding polega na samodzielnym e-learnigu i dopytywaniu)
- osoby lubiące dynamiczne środowisko pracy (dużo zadań związanych z otwarciem nowego projektu)
- dobra znajomość Excela
Oferujemy:
- umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia
- pracę w modelu hybrydowym (po wdrożeniu) od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -16:15
- możliwość pracy z biura w Gdyni/Warszawie
- pracę w międzynarodowej firmie będącej pionierem w dziedzinie logistyki
- bonus roczny w wysokości 7,5%
- pozapłacowe benefity
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę sigen.traffit.com.