Logistic customer service specialist – Warszawa

  • pełny etat
  • praca hybrydowa
  • warszawa

Dla naszego klienta specjalizującego się w transporcie i logistyce poszukujemy Specjalisty ds. obsługi klienta ze znajomością j. angielskiego na poziomie min. B2.
Całkiem nowy projekt związany z eksportem morskim z UE do Chin.

Zadania:

Na tym stanowisku na kandydata czeka dużo pracy manualnej na różnych systemach (system klientów, system wewnętrzny, SAP-faktury).  Nie jest wymagana znajomość żadnych z nich, ale chęć i otwartość na naukę.
Codzienny kontakt mailowy i telefoniczny z klientami biznesowymi (50×50)

Oczekiwania wobec kandydata:

  • znajomość j. angielskiego  min. na poziomie B2 (swobodny w użyciu, język korporacyjny, systemy anglojęzyczne)
  • minimum roczne doświadczenie w CS (firmy logistyczne lub chociaż dział powiązany z logistyką, idealnie doświadczenie w transporcie morskim)
  • samodzielność (onboarding polega na samodzielnym e-learnigu i dopytywaniu)
  • osoby lubiące dynamiczne środowisko pracy (dużo zadań związanych z otwarciem nowego projektu)
  • dobra znajomość Excela

Oferujemy:

  • umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia
  • pracę w modelu hybrydowym (po wdrożeniu) od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -16:15
  •  możliwość pracy z biura w Gdyni/Warszawie
  • pracę w międzynarodowej firmie będącej pionierem w dziedzinie logistyki
  •  bonus roczny w wysokości 7,5%
  • pozapłacowe benefity

Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę sigen.traffit.com.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację Regulaminu