Jakie czekają na Ciebie zadania:
- tworzenie i zarządzanie strategią Social Media, analiza wyników i proponowanie nowych rozwiązań,
- współtworzenie, administrowanie i zarządzanie komunikacją w Social Media,
- zarządzanie kampaniami,
- analiza i raportowanie prowadzonych działań, współpraca z analitykiem danych,
- zarządzanie zespołem Social Media, odpowiedzialność za motywację, realizację celów i rozwój zespołu,
- przeprowadzanie szkoleń i wdrożeń dla nowych członków zespołu,
- praca stacjonarna w Warszawie od wtorku do niedzieli, zmiany 7h (od 7:00 do 14:00).
A co w zamian?
- umowa o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe od 7000 zł brutto,
- atrakcyjne premie i bonusy uzależnione od wyników podległego zespołu,
- doświadczenie w międzynarodowej firmie oraz codzienny kontakt w j. angielskim,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy.
Masz duże szanse powodzenia, jeżeli posiadasz:
- min. 1-2 lata doświadczenia w branży Social Media,
- min. rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem (zespół pracuje zdalnie),
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2+,
- jesteś samodzielny/a i przejawiasz własną inicjatywę,
- doskonale organizować pracę sobie oraz innym.
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę sigen.traffit.com.