Zadania:
- regularny kontakt z klientem w kwestiach jakościowych
- przekazywanie wymagań klienta członkom zespołów wewnątrz firmy
- planowanie jakości wyrobu
- przeprowadzanie procesu zatwierdzenia wyrobu i procesu u klienta (VDA2/PPAP)
- udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych ( FMEA / 8D )
- udział w rozwiązywanie problemów jakościowych
Oczekiwania wobec kandydata:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- doświadczenia na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnej
- znajomość systemu zarządzania ISO/TS 16949
- znajomość podstaw GD&T
- znajomość zagadnień APQP; PPAP/VDA2; FMEA; Control Plan; MSA
- komunikatywność
- umiejętność pracy zespołowej
- umiejętności pracy pod presją czasu
- zaangażowanie i dążenie do rozwoju i doskonalenia
- dobra znajomość języka angielskiego
- uprawnienia do prowadzenia pojazdu – prawo jazdy kategoria B
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia
- Przyjazne warunki i miła atmosferę pracy
Aby ubiegać się o tę pracę, odwiedź stronę sigen.traffit.com.