Zadania:
Realizacja indywidualnych, cyklicznych planów sprzedaży,
budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz zapewnienie kompleksowej obsługi sprzedażowej i posprzedażowej (oferty i umowy handlowe),
prowadzenie negocjacji handlowych,
współtworzenie kampanii marketingowych z kluczowymi kontrahentami,
przeprowadzanie cyklicznych lub pojedynczych promocji sprzedażowych z kontrahentami.
Oczekiwania wobec kandydata:
Minimum 2 lata doświadczenia,
minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży dla klienta korporacyjnego,
doświadczenie w sprzedaży usług/rozwiązań finansowych,
prawo jazdy kat. B,
umiejętność budowania relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne,
samodzielność w działaniu,
orientacja na wynik,
odporność na stres.
Oferujemy:
Możliwość zdobywania doświadczenia,
odpowiedzialne, samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju w strukturach firmy,
stabilną pracę w firmie, która jest liderem na rynku,
możliwość poszerzenia swoich kompetencji oraz zdobywania nowych,
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością.
Aby ubiegać się o tę pracę, wyślij swoje dane e-mailem na eprzybyla@sigen.pl